Անվճար Առաքում - ՀՀ Տարածքում։

Զամբյուղ

Հաճախ տրվող հարցեր

Հաճախ Տրվող Հարցեր

Պատվերներ

Այո: Բոլոր պատվերները գրանցվում են թե հեռախոսով, թե կայքի միջոցով:

Մեր կայքից գնումներ կատարելը անվտանգ է և ապահով: Ձեր ողջ տեղեկատվությունը պահվում է գաղտնի: Կարող եք ծանոթանալ գաղտնիության քաղաքականության հետ այցելելով “Գաղտնիության Քաղաքականություն” բաժինը:

Վաճառված տեսականին մեծամասամբ չի կրկնվում: Դուք կարող եք կապվել հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ՝ ապրանքի հասանելությունը ճշտելու համար: Դրա համար անհրաժեշտ է հախախորդների սպասարկման կենտրոնին տրամադրել ապրանքի անվանումը՝ մանրամասներն իմանալու համար:

Պատվերը կարող է վերաձևակերպվել կամ չեղարկվել մինչև առաքումը: Այն չեղարկելու կամ վերաձևակերպելու համար անհրաժեշտ է կապվել հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:

Չափսի ուղեցույը կգտնեք ցանկացած ապրանքի էջում, չափսերի կոճակների ներքևում:

Պատվերի կարգավիճակը կարող է ճշտվել կապվելով հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ, կամ եթե գրանցված եք կայքում, ապա Ձեր անձնական էջում:

Հիմնական պատճառ կարող են հանդիսանալ.

  • Վճարումը չի կատարվել:
  • Պատվերը հնարավոր չէր հաստատել որոշ տեխնիկական խնդիրների պատճառով:
  • Նշված չափսը այլևս առկա չէր Մեզ մոտ:

Ցանկացած դեպքում Ձեր գումարը կվերադարձվի (եթե պատվերի գումարն արդեն գանձվել է):

Դուք կստանաք պատվերը հաստատող նամակ:

Պատվերիների մեծամասնությունը առաքվում է պատվերի հաստատման օրվանից սկսած մինչև հաջորդ աշխատանքային օրը: Մենք օգտագործում ենք առաքման տարբեր եղանակներ ՀՀ ողջ տարածքում: Պատվերներն առաքվում են մինչև 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում որոշ ՀՀ մարզերի դեպքում:

Ժամանակ առ ժամանակ միևնույն պատվերում ներառված ապրանքներն ուղարկվում են առանձին: Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:

Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:

Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:

Վճարման համակարգեր, գներ և վաուչերներ

Պատվերի գումարը կգանձվի պատվերի հաստատվելուն պես: Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ կրեդիտ քարտի հաստատվելուց հետո, կախված Ձեր բանկից, բանկային հաշիվը կարող է սառեցվել մինչև 30 օր ժամկետով: Խնդրում ենք ստուգել քարտը սպասարկող բանկի քաղաքականությունը: Եթե վճարումն իրականացվում է դեբետային քարտով, հարկավոր է ստուգել, կան արդյոք բանկի կողմից տրված գումարային սահմանափակումներ օրական օգտագործման համար: Անհրաժեշտության դեպքում մենք կկապվենք Ձեզ հետ էլ. փոստի կամ հեռախոսահամարի միջոցով:

Վճարման վերաբերյալ խնդիր լինելու դեպքում, Դուք անմիջապես կստանաք մերժման հաղորդագրություն: Այդ պարագայում Ձեզ հնարավորություն կընձեռնվի նոր պատվեր ձևակերպել և վճարում կատարել:

Մենք ընդունում ենք հետևյալ վճարային համակարգերը՝

  • Visa
  • Master
  • Cash

Գումարի ավել գանձումը կարող է ունենալ 2 հիմնական պատճառ՝

  • Եթե քարտը սպասարկող տարածքային բանկի արտարժույթը տարբերվում է կայքի ընթացիկ արտարժույթից, այդ պարագայում բանկը գումարը գանձում է ըստ իր արտարժույթի: Սա էլ կարող է պատճառ հանդիսանալ գումարային տարբերության:
  • Հավանաբար պատվեր կատարելիս Դուք օգտագործել եք պրոմո գաղտնաբառ, որը վավեր չի պատվերում ներառված բոլոր ապրանքների համար:

Խնդրում ենք գտնել «Կիրառել զեղչի կոդ» դաշտը պատվերի ձևակերպման էջում: Մուտքագրեք վաուչերի գաղտնաբառը և սեղմեք «Հաստատել»: Գումարև ավտոմատ կերպով կհանվի պատվերի գումարից, եթե վաուչերի գաղտնաբառը վավեր է:

  • Պարեբերաբար ստուգեք www.baldi.am կայքը, այստեղ կան բավականին շահավետ ակցիաներ, որոնցից կարող եք օգտվել:
  • Նորություններին վերաբերող նամակների միջոցով, մենք մեր ակցիաների գաղտնաբառերն ուղարկում ենք հաճախորդներին:
  • Դուկ կարող եք երբեմն մեր պրոմո գաղտնաբառեը գտնել նաև մեր սոցիալական կայքերում:

Ցանկացած ապրանք ենթակա է վերադարձի, պատվերը ստանալուց 14 օրվա ընթացքում: Սա չի վերաբերում որոշ զեղչված ապրանքներին, հիգիենիկ պարագաների, և այլ ապրանքների որոնք ենթակա չեն վերադարձի:

Առաքման քաղաքականություն

Բալդին տրամադրում է անվճար առաքում ողջ ՀՀ տարածքում:

Պատվերների մեծամասնությունը առաքվում է պատվերի հաստատման օրվանից սկսած մինչև հաջորդ աշխատանքային օրը: Մենք օգտագործում ենք առաքման տարբեր եղանակներ ՀՀ ողջ տարածաշրջանի համար: Պատվերներն առաքվում են մինչև 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում որոշ ՀՀ մարզերի դեպքում:

Ոչ, www.baldi.am կայքում ձևակերպված բոլոր պատվերները պետք է ունենան ՀՀ հասցե: Այլ երկրներ առաքում իրականցնելու համար խնդում ենք ստուգել, թե այլ երկներից որտեղ է Բալդին գործում:

Պատվերի կարգավիճակը կարող է ճշտվել կապվելով հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ, կամ եթե գրանցված եք կայքում, ապա Ձեր անձնական էջում:

Պատվերիների մեծամասնությունը առաքվում է պատվերի հաստատման օրվանից սկսած մինչև հաջորդ աշխատանքային օրը: Մենք օգտագործում ենք առաքման տարբեր եղանակներ ՀՀ ողջ տարածաշրջանի համար: Պատվերներն առաքվում են մինչև 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում որոշ ՀՀ մարզերի դեպքում:

Դուք միշտ կարող եք ստուգել պատվերի կարգավիճակը կապվելով Մեզ հետ:

Մենք կանխավ հայցում ենք Ձեր ներողամտությունը, եթե Դուք ստացել եք նամակ որում ասվում է, որ Ձեր պատվիրած ապրանքը/ները սպառվել են: Սա նշանակում է, որ ապրանքը պատվիրելիս այն գրանցված է եղել պահեստում: Այդուամենայնիվ պատվերը կատարելիս այն արդեն սպառված կամ առաքման ոչ ենթակա է եղել: Հայցում ենք Ձեր ներողամտությունը նմանատիպ հազվադեպ դեպքերի համար, մենք Ձեզ կտեղեկացնենք, եթե տվյալ ապրանքը կրկին հասանելի լինի կայքում:

Վերադարձ և Փոխհատուցում

  • Ցանկացած ապրանք ենթակա է վերադարձի այն գնելուց 14 օրվա ընթացքում: Սա չի վերաբերում որոշ կոնկրետ ապրանքների, որոնք վերադարձի ենթակա չեն:
  • Վերադարձվող ապրանքը պետք է ունենա այնպիսի տեսք, ինչպիսին ուղարկվելիս: Հակառակ դեպում ապրանքը կդիտվի վերադարձի ոչ ենթակա: Նմանատիպ դեպքերում խնդում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
  • Վերադարձվող բոլոր ապրանքները կենթարկվեն զննման:
  • Ապրանքը ենթակա է վերադարձի եթե ունի պիտակ:
  • Եթե ապրանքը ենթակա չէ փոխանակման, մենք առաջարկում ենք այն վերադարձնել և պատվիրել նորը:
  • Գումարի վերադարձը կատարվում է միևնույն վճարային եղանակով, ինչ գնումը:
  • Եթե գնումը կատարվել է բանկային քարտով, գումարը կվերադարձվի 14 աշխատանքային օրվա ընթացում:
  • Մինչ պահեստ կամ մասնաճյուղ հասնելը ապրանքը գտնվում է հաճախորդի պատասխանատվության ներքո: Հոգ տարեք, որ ապրանքը համապատասխան ձևով է փաթեթավորված և վերադարձի ճանապարհին չի վնասվի:
  • Ապրանքները պետք է վերադարձվեն նախնական փաթեթավորմամբ: Կետի հնարավոր չլինելու դեպքում, խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
  • Մենք պատասխանատու չենք մեզ սխամամբ վերադարձված ապրանքների համար:

Բալդին ապահովում է անվճար վերադարձ բոլոր պատվերների դեպքում, եթե ապրանքը վերադարչի ենթակա է:

Վերադարձ կատարելու համար կապվեք հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:

Ցավոք, ներկա պահին մենք չենք կատարում փոխանակումներ: Դուք պարզապես կարող եք վերադարձ կատարել, և նոր ապրանք գնել:

Եթե ստացելեք արտադրական վնասվածք ունեցող ապրանք, խնդրում ենք անիմիջապես տեղեկացնել մեզ այդ մասին: Մենք խնդիրը կուսումնասիրենք և կփորձենք հնարավորինս շուտ լուծում տալ:

Սովորաբար վերադարձը կատարվում է երկու շաբաթվա ընթացքում, այն բանից հետո երբ մենք հետ կստանանք ապրանքը և կզննենք այն: Վերադարձվող գումարը կհայտնվի քարտին 14 աշխատանքային օրերի ընթացքում: Ժամկետի ավարտվելուց հետո, եթե գումարը այնուամենայնիվ չհայտնվի քարտին, պարզապես կապվեք մեր հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:

Ապրանքներ և պահեստ

Տեսականին հիմնականում չի կրկնվում: Դուք կարող եք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ՝ ստուգելու համար ապրանքի առկայությունը: Անհրաժեշտ է հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի աշխատակցին տրամադրել ապրանքի անվանումը կամ ID-ն հետագա մանրամասների համար:

Չափսի ուղեցույը կգտնեք ցանկացած ապրանքի էջում, չափսերի կոճակների ներքևում:

Գնային փոփոխությունները կախված են տարբեր պարագաներից: Սա նշանակում է, որ ապրանքի գինը կարող է փոխվել այն գնելուց հետո: Ցավոք, մենք չենք կարող վերադարձնել Ձեզ գումարային տարբերությունը կամ վերադարձ կատարել ըստ դրա:

Հրմնական պատճառներն են՝

  • Հնարավոր չէր ստուգել վճարման վերաբերյալ մուտքագրված տեղեկատվությունը:
  • Վճարումը չի իրականացվել:
  • Տեխնիկական խնդիրների պատճառով հնարավոր չէր հաստատել պատվերը: Եթե պատվերի գումարն արդեն գանձվել է, այն ամբողջությամբ կվերադարձվի:

Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է որևիցե հստակ ապրանք Դուք կարող եք օգտվել գլխավոր էջի որոնման տիրույթից: Կամ կարող եք ուսումնասիրել բոլոր ենթաբաժիները:

Մենք աշխատում ենք հնարավորինս օգտակար տեղեկատվություն տրամադրել մեր ապրանքների վերաբերյալ, ներառյալ՝

  • Ապրանքի նկարագրություն
  • Արտադրման ընթացքում օգտագործված նյութեր
  • Ապրանքի չափսային քաղաքականություն

Որևէ բան ավելի մանրամասն իմանալու համար կարող եք կապվել մեր հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:

Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:

Տեխնիկական խոտաններ

Կայքից գնումներ կատարելու համար կայքում գրանցվելը պարտադիր չէ: Կայքի օգնությամբ պատվերնեը ստուգելու համար անհրաժեշտ է գրանցվել և ունենալ անձնական էջ:

Եթե Դուք ստանում եք նամակ, որում ասվում է, որ Ձեր Էլեկտրոնային հասցեն կամ գազտնաբառը վավեր չեն, խնդրում ենք կատարել հետևյալ քայլերը՝

  • Ստուգել, արդյոք Դուք օգտագործում եք նույն էլեկտրոնային հասցեն, որն օգտագործել եք գրանցվելիս:
  • Եթե մոռացել եք Ձեր գաղտնաբառը, ապա սեղմեք «Forgot my password» հղման վրա: Հարկավոր է մուտքագրել էլեկտորնային փոստի հասցեն, այնուհետև մենք Ձեզ կուղարկենք հղում-նամակ, որը Ձեզ հնարավորություն կտա ստեղծելու նոր գաղտնաբառ:
  • Փորձեք ջնջել Ձեր բրաուզերի քուքիները (cookies), սա կարող է հնարավորություն տալ նորից մուտք գործելու Ձեր անձնական էջ:
  • Եթե կատարել եք այս բոլոր քայլերը, սակայն այնուամենայնիվ չեք կարողանում մուտք գործել անձնական էջ, խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:

Հարկավոր է սեղմել “Գրանցվել” կոճակը կայքի հիմնական էջից:

Մի անհանգստացեք: Սա բարդ գործընթաց չէ: Վերադարձեք մուտքի էջ, այնտեղ Դուք կգտնեք «Forgot my password» հղումը: Սեղմեք հղման վրա և կատարեք հետագա ցուցումները:

Մեր էջում և նորություններին գրանցվելուց հետո, Դուք կսկսեք նամակներ ստանալ մեզնից: Դրանք իրենց մեջ կներառեն Բալդիին վերաբերող նորություններ, պատվերն ու վերադարձը հաստատող նամակներ, առաքման, գաղտնաբառի վերաբերյալ նամակներ և հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի պատասխաններ:

Դուք կարող եք ցանկացած պահի փոխել Ձեր անձնական տվյալնները, ներառյալ՝

  • Ձեր գաղտնաբառը
  • Առաքման հասցեն
  • Վճարման եղանակն ու դրան վերաբերող դետալները:

Պարզապես սեղմեք «Edit» ցանկացած փոփոխություն կատարելու համար: Փոփոխությունը կատարելուց հետո չմոռանաք սեղմել «Save»: Անձնական էջում կատարված ցանկացած փոփոխություն չի ազդում պատվերի վրա:

Մեր կայքում որևէ բան գտնելը շատ հեշտ է: Պարզապես ուսումնասիրեք կայքի ենթաբաժինները, կամ օգտագործեք “Որոնել” դաշտը:

Մեր կայքից գնումներ կատարելը անվտանգ է և ապահով: Ձեր ողջ տեղեկատվությունը պահվում է գաղտնի: Կարող եք ծանոթանալ գաղտնիության քաղաքականության հետ այցելելով “Գաղտնիության Քաղաքականություն” բաժինը:

Զանգահարեք կամ գրեք մեզ: Մեր հաճախորդների սպասարկման կենտրոնը կարձագանքի Ձեր ցանկացած հարցին: