Հաճախ Տրվող Հարցեր
Պատվերներ
Այո: Բոլոր պատվերները գրանցվում են թե հեռախոսով, թե կայքի միջոցով:
Մեր կայքից գնումներ կատարելը անվտանգ է և ապահով: Ձեր ողջ տեղեկատվությունը պահվում է գաղտնի: Կարող եք ծանոթանալ գաղտնիության քաղաքականության հետ այցելելով “Գաղտնիության Քաղաքականություն” բաժինը:
Վաճառված տեսականին մեծամասամբ չի կրկնվում: Դուք կարող եք կապվել հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ՝ ապրանքի հասանելությունը ճշտելու համար: Դրա համար անհրաժեշտ է հախախորդների սպասարկման կենտրոնին տրամադրել ապրանքի անվանումը՝ մանրամասներն իմանալու համար:
Պատվերը կարող է վերաձևակերպվել կամ չեղարկվել մինչև առաքումը: Այն չեղարկելու կամ վերաձևակերպելու համար անհրաժեշտ է կապվել հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:
Չափսի ուղեցույը կգտնեք ցանկացած ապրանքի էջում, չափսերի կոճակների ներքևում:
Պատվերի կարգավիճակը կարող է ճշտվել կապվելով հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ, կամ եթե գրանցված եք կայքում, ապա Ձեր անձնական էջում:
Հիմնական պատճառ կարող են հանդիսանալ.
- Վճարումը չի կատարվել:
- Պատվերը հնարավոր չէր հաստատել որոշ տեխնիկական խնդիրների պատճառով:
- Նշված չափսը այլևս առկա չէր Մեզ մոտ:
Ցանկացած դեպքում Ձեր գումարը կվերադարձվի (եթե պատվերի գումարն արդեն գանձվել է):
Դուք կստանաք պատվերը հաստատող նամակ:
Պատվերիների մեծամասնությունը առաքվում է պատվերի հաստատման օրվանից սկսած մինչև հաջորդ աշխատանքային օրը: Մենք օգտագործում ենք առաքման տարբեր եղանակներ ՀՀ ողջ տարածքում: Պատվերներն առաքվում են մինչև 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում որոշ ՀՀ մարզերի դեպքում:
Ժամանակ առ ժամանակ միևնույն պատվերում ներառված ապրանքներն ուղարկվում են առանձին: Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:
Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
Վճարման համակարգեր, գներ և վաուչերներ
Պատվերի գումարը կգանձվի պատվերի հաստատվելուն պես: Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ կրեդիտ քարտի հաստատվելուց հետո, կախված Ձեր բանկից, բանկային հաշիվը կարող է սառեցվել մինչև 30 օր ժամկետով: Խնդրում ենք ստուգել քարտը սպասարկող բանկի քաղաքականությունը: Եթե վճարումն իրականացվում է դեբետային քարտով, հարկավոր է ստուգել, կան արդյոք բանկի կողմից տրված գումարային սահմանափակումներ օրական օգտագործման համար: Անհրաժեշտության դեպքում մենք կկապվենք Ձեզ հետ էլ. փոստի կամ հեռախոսահամարի միջոցով:
Վճարման վերաբերյալ խնդիր լինելու դեպքում, Դուք անմիջապես կստանաք մերժման հաղորդագրություն: Այդ պարագայում Ձեզ հնարավորություն կընձեռնվի նոր պատվեր ձևակերպել և վճարում կատարել:
Մենք ընդունում ենք հետևյալ վճարային համակարգերը՝
- Visa
- Master
- Cash
Գումարի ավել գանձումը կարող է ունենալ 2 հիմնական պատճառ՝
- Եթե քարտը սպասարկող տարածքային բանկի արտարժույթը տարբերվում է կայքի ընթացիկ արտարժույթից, այդ պարագայում բանկը գումարը գանձում է ըստ իր արտարժույթի: Սա էլ կարող է պատճառ հանդիսանալ գումարային տարբերության:
- Հավանաբար պատվեր կատարելիս Դուք օգտագործել եք պրոմո գաղտնաբառ, որը վավեր չի պատվերում ներառված բոլոր ապրանքների համար:
Խնդրում ենք գտնել «Կիրառել զեղչի կոդ» դաշտը պատվերի ձևակերպման էջում: Մուտքագրեք վաուչերի գաղտնաբառը և սեղմեք «Հաստատել»: Գումարև ավտոմատ կերպով կհանվի պատվերի գումարից, եթե վաուչերի գաղտնաբառը վավեր է:
- Պարեբերաբար ստուգեք www.baldi.am կայքը, այստեղ կան բավականին շահավետ ակցիաներ, որոնցից կարող եք օգտվել:
- Նորություններին վերաբերող նամակների միջոցով, մենք մեր ակցիաների գաղտնաբառերն ուղարկում ենք հաճախորդներին:
- Դուկ կարող եք երբեմն մեր պրոմո գաղտնաբառեը գտնել նաև մեր սոցիալական կայքերում:
Ցանկացած ապրանք ենթակա է վերադարձի, պատվերը ստանալուց 14 օրվա ընթացքում: Սա չի վերաբերում որոշ զեղչված ապրանքներին, հիգիենիկ պարագաների, և այլ ապրանքների որոնք ենթակա չեն վերադարձի:
Առաքման քաղաքականություն
Բալդին տրամադրում է անվճար առաքում ողջ ՀՀ տարածքում:
Պատվերների մեծամասնությունը առաքվում է պատվերի հաստատման օրվանից սկսած մինչև հաջորդ աշխատանքային օրը: Մենք օգտագործում ենք առաքման տարբեր եղանակներ ՀՀ ողջ տարածաշրջանի համար: Պատվերներն առաքվում են մինչև 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում որոշ ՀՀ մարզերի դեպքում:
Ոչ, www.baldi.am կայքում ձևակերպված բոլոր պատվերները պետք է ունենան ՀՀ հասցե: Այլ երկրներ առաքում իրականցնելու համար խնդում ենք ստուգել, թե այլ երկներից որտեղ է Բալդին գործում:
Պատվերի կարգավիճակը կարող է ճշտվել կապվելով հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ, կամ եթե գրանցված եք կայքում, ապա Ձեր անձնական էջում:
Պատվերիների մեծամասնությունը առաքվում է պատվերի հաստատման օրվանից սկսած մինչև հաջորդ աշխատանքային օրը: Մենք օգտագործում ենք առաքման տարբեր եղանակներ ՀՀ ողջ տարածաշրջանի համար: Պատվերներն առաքվում են մինչև 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում որոշ ՀՀ մարզերի դեպքում:
Դուք միշտ կարող եք ստուգել պատվերի կարգավիճակը կապվելով Մեզ հետ:
Մենք կանխավ հայցում ենք Ձեր ներողամտությունը, եթե Դուք ստացել եք նամակ որում ասվում է, որ Ձեր պատվիրած ապրանքը/ները սպառվել են: Սա նշանակում է, որ ապրանքը պատվիրելիս այն գրանցված է եղել պահեստում: Այդուամենայնիվ պատվերը կատարելիս այն արդեն սպառված կամ առաքման ոչ ենթակա է եղել: Հայցում ենք Ձեր ներողամտությունը նմանատիպ հազվադեպ դեպքերի համար, մենք Ձեզ կտեղեկացնենք, եթե տվյալ ապրանքը կրկին հասանելի լինի կայքում:
Վերադարձ և Փոխհատուցում
- Ցանկացած ապրանք ենթակա է վերադարձի այն գնելուց 14 օրվա ընթացքում: Սա չի վերաբերում որոշ կոնկրետ ապրանքների, որոնք վերադարձի ենթակա չեն:
- Վերադարձվող ապրանքը պետք է ունենա այնպիսի տեսք, ինչպիսին ուղարկվելիս: Հակառակ դեպում ապրանքը կդիտվի վերադարձի ոչ ենթակա: Նմանատիպ դեպքերում խնդում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
- Վերադարձվող բոլոր ապրանքները կենթարկվեն զննման:
- Ապրանքը ենթակա է վերադարձի եթե ունի պիտակ:
- Եթե ապրանքը ենթակա չէ փոխանակման, մենք առաջարկում ենք այն վերադարձնել և պատվիրել նորը:
- Գումարի վերադարձը կատարվում է միևնույն վճարային եղանակով, ինչ գնումը:
- Եթե գնումը կատարվել է բանկային քարտով, գումարը կվերադարձվի 14 աշխատանքային օրվա ընթացում:
- Մինչ պահեստ կամ մասնաճյուղ հասնելը ապրանքը գտնվում է հաճախորդի պատասխանատվության ներքո: Հոգ տարեք, որ ապրանքը համապատասխան ձևով է փաթեթավորված և վերադարձի ճանապարհին չի վնասվի:
- Ապրանքները պետք է վերադարձվեն նախնական փաթեթավորմամբ: Կետի հնարավոր չլինելու դեպքում, խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
- Մենք պատասխանատու չենք մեզ սխամամբ վերադարձված ապրանքների համար:
Բալդին ապահովում է անվճար վերադարձ բոլոր պատվերների դեպքում, եթե ապրանքը վերադարչի ենթակա է:
Վերադարձ կատարելու համար կապվեք հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:
Ցավոք, ներկա պահին մենք չենք կատարում փոխանակումներ: Դուք պարզապես կարող եք վերադարձ կատարել, և նոր ապրանք գնել:
Եթե ստացելեք արտադրական վնասվածք ունեցող ապրանք, խնդրում ենք անիմիջապես տեղեկացնել մեզ այդ մասին: Մենք խնդիրը կուսումնասիրենք և կփորձենք հնարավորինս շուտ լուծում տալ:
Սովորաբար վերադարձը կատարվում է երկու շաբաթվա ընթացքում, այն բանից հետո երբ մենք հետ կստանանք ապրանքը և կզննենք այն: Վերադարձվող գումարը կհայտնվի քարտին 14 աշխատանքային օրերի ընթացքում: Ժամկետի ավարտվելուց հետո, եթե գումարը այնուամենայնիվ չհայտնվի քարտին, պարզապես կապվեք մեր հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:
Ապրանքներ և պահեստ
Տեսականին հիմնականում չի կրկնվում: Դուք կարող եք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ՝ ստուգելու համար ապրանքի առկայությունը: Անհրաժեշտ է հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի աշխատակցին տրամադրել ապրանքի անվանումը կամ ID-ն հետագա մանրամասների համար:
Չափսի ուղեցույը կգտնեք ցանկացած ապրանքի էջում, չափսերի կոճակների ներքևում:
Գնային փոփոխությունները կախված են տարբեր պարագաներից: Սա նշանակում է, որ ապրանքի գինը կարող է փոխվել այն գնելուց հետո: Ցավոք, մենք չենք կարող վերադարձնել Ձեզ գումարային տարբերությունը կամ վերադարձ կատարել ըստ դրա:
Հրմնական պատճառներն են՝
- Հնարավոր չէր ստուգել վճարման վերաբերյալ մուտքագրված տեղեկատվությունը:
- Վճարումը չի իրականացվել:
- Տեխնիկական խնդիրների պատճառով հնարավոր չէր հաստատել պատվերը: Եթե պատվերի գումարն արդեն գանձվել է, այն ամբողջությամբ կվերադարձվի:
Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է որևիցե հստակ ապրանք Դուք կարող եք օգտվել գլխավոր էջի որոնման տիրույթից: Կամ կարող եք ուսումնասիրել բոլոր ենթաբաժիները:
Մենք աշխատում ենք հնարավորինս օգտակար տեղեկատվություն տրամադրել մեր ապրանքների վերաբերյալ, ներառյալ՝
- Ապրանքի նկարագրություն
- Արտադրման ընթացքում օգտագործված նյութեր
- Ապրանքի չափսային քաղաքականություն
Որևէ բան ավելի մանրամասն իմանալու համար կարող եք կապվել մեր հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
Տեխնիկական խոտաններ
Կայքից գնումներ կատարելու համար կայքում գրանցվելը պարտադիր չէ: Կայքի օգնությամբ պատվերնեը ստուգելու համար անհրաժեշտ է գրանցվել և ունենալ անձնական էջ:
Եթե Դուք ստանում եք նամակ, որում ասվում է, որ Ձեր Էլեկտրոնային հասցեն կամ գազտնաբառը վավեր չեն, խնդրում ենք կատարել հետևյալ քայլերը՝
- Ստուգել, արդյոք Դուք օգտագործում եք նույն էլեկտրոնային հասցեն, որն օգտագործել եք գրանցվելիս:
- Եթե մոռացել եք Ձեր գաղտնաբառը, ապա սեղմեք «Forgot my password» հղման վրա: Հարկավոր է մուտքագրել էլեկտորնային փոստի հասցեն, այնուհետև մենք Ձեզ կուղարկենք հղում-նամակ, որը Ձեզ հնարավորություն կտա ստեղծելու նոր գաղտնաբառ:
- Փորձեք ջնջել Ձեր բրաուզերի քուքիները (cookies), սա կարող է հնարավորություն տալ նորից մուտք գործելու Ձեր անձնական էջ:
- Եթե կատարել եք այս բոլոր քայլերը, սակայն այնուամենայնիվ չեք կարողանում մուտք գործել անձնական էջ, խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
Հարկավոր է սեղմել “Գրանցվել” կոճակը կայքի հիմնական էջից:
Մի անհանգստացեք: Սա բարդ գործընթաց չէ: Վերադարձեք մուտքի էջ, այնտեղ Դուք կգտնեք «Forgot my password» հղումը: Սեղմեք հղման վրա և կատարեք հետագա ցուցումները:
Մեր էջում և նորություններին գրանցվելուց հետո, Դուք կսկսեք նամակներ ստանալ մեզնից: Դրանք իրենց մեջ կներառեն Բալդիին վերաբերող նորություններ, պատվերն ու վերադարձը հաստատող նամակներ, առաքման, գաղտնաբառի վերաբերյալ նամակներ և հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի պատասխաններ:
Դուք կարող եք ցանկացած պահի փոխել Ձեր անձնական տվյալնները, ներառյալ՝
- Ձեր գաղտնաբառը
- Առաքման հասցեն
- Վճարման եղանակն ու դրան վերաբերող դետալները:
Պարզապես սեղմեք «Edit» ցանկացած փոփոխություն կատարելու համար: Փոփոխությունը կատարելուց հետո չմոռանաք սեղմել «Save»: Անձնական էջում կատարված ցանկացած փոփոխություն չի ազդում պատվերի վրա:
Մեր կայքում որևէ բան գտնելը շատ հեշտ է: Պարզապես ուսումնասիրեք կայքի ենթաբաժինները, կամ օգտագործեք “Որոնել” դաշտը:
Մեր կայքից գնումներ կատարելը անվտանգ է և ապահով: Ձեր ողջ տեղեկատվությունը պահվում է գաղտնի: Կարող եք ծանոթանալ գաղտնիության քաղաքականության հետ այցելելով “Գաղտնիության Քաղաքականություն” բաժինը:
Զանգահարեք կամ գրեք մեզ: Մեր հաճախորդների սպասարկման կենտրոնը կարձագանքի Ձեր ցանկացած հարցին: